Dacă un client este nemulțumit de comandă, indiferent de motiv, articolul/articolele pot fi returnate şi schimbate cu o altă mărime, sau suma rambursartă în termen de 28 de zile de la data livrării mărfurilor.
Instrucțiuni de retur
Trimiteţi un e-mail pe adresa office@roxanabutnaru.ro și vă rugăm să includeți numărul de comandă (T #######), Cod (uri) Produs (e) ale articolului/articolelor returnate și menţionaţi dacă doriţi o altă mărime sau rambursarea sumei. Pentru returnare vă rugăm să anexați factura cu elementul/elementele pe care le returnaţi.
Fiind client internațional, puteți returna coletul folosind orice serviciu poștal.
Coletul rămâne responsabilitatea dumneavoastră până când ajunge la noi, amintiți-vă să cereţi dovada poștală, astfel încât, dacă acesta dispare, să aveți dovada că l-aţi trimis.
Când returnaţi comanda, includeţi şi actul de returnare în colet cu următoarele detalii menţionate: numărul de comandă și articolele pe care le restituiţi.
Schimbarea mărimii
Articole pot fi schimbate doar atunci când este disponibilă o altă mărime sau culoare diferită pentru același cod de produs. Schimbul pentru un cod de produs nu este disponibil în prezent.
Restituire
Restituirile vor fi procesate de îndată ce un produs returnat a fost verificat și acceptat.
Pentru comenzi plătite prin card de credit, suma rambursată va fi disponibila clienților în aproximativ 10 zile, odată cu următoarea factură. Timpul de procesare poate varia în funcție de compania la care aveţi cardul de credit.
Comenzile plătite prin Paypal sau prin transfer bancar vor fi rambursate în contul original.
Rambursările vor fi emise în aceeași monedă ca achiziționarea inițială. Orice diferențe în suma rambursată se datorează fluctuațiilor cursului de schimb și nu vor fi rambursate.
Returnările trebuie expediate în termen de 28 de zile de la data livrării comenzii.
Termeni și condiții ale returnării
Eticheta de securitate trebuie să fie intactă și atașată articolelor returnate. Articol nu trebuie să fi fost purtat, spălat sau modificat în nici un fel și nu trebuie să prezinte nici un semn de uzură
Elementele trebuie să fie returnate cu toate etichetele originale, ambalaje si alte accesorii (saci de protecţie, umeraşe, huse de îmbrăcăminte etc.) primite cu comanda.
Articolele care au semne de utilizare sau purtare vor fi returnate clientului.
www.roxanabutnaru.ro își rezervă dreptul de a refuza returnările care sunt neautorizate și / sau nu sunt trimise în conformitate cu politica de returnare detaliată on-line și cu Instrucțiunile de Returnare din email. În cazul declarațiilor neautorizate sau non-standard, marfa va fi returnată la adresa de livrare specificată în comanda inițială.
Articole returnate vor fi rambursate excluzând costul inițial al transportului.
Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
1. Coletele prezinta deteriorari severe;
2. Produsele au fost livrate / facturate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.
3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
4. Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
5. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
6. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.